دانلودی ها

دانلودی ها

دانلودی ها

دانلودی ها

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلودی ها

دانلود نرم افزار رسانه (تلویزیون) اینترنتی ایران گیت – Irangate IPTV


 

در روزگار ما رسانه های صوتی و تصویری یکی از پر طرفدارترین و در عین حال مهیج ترین سرگرمی ها به شمار می روند. همه ما در طول شبانه روز چندین ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به رسانه می کنیم.
با سرویس رسانه اینترنتی می توانید در هر زمان و هر مکانی مانند محل کار، مترو، خیابان با دسترسی به اینترنت به این رسانه بسیار جذاب و پرطرفدار متصل شوید و برنامه های زنده تلویزیونی، ویدئوی و رادیویی مورد علاقه خود را شنیده و تماشا کنید.
رسانه اینترنتی مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی ها از جمله Adaptive bit rate switching می باشد که به شما این امکان را می دهد که بتوانید از تماشای تصاویر ویدیویی با کیفیت، بر روی بستر های گوناگون ارتباطی از جمله ۳G،WiMAX،ADSL و حتی Edge لذت ببرید.




 

بازی آنلاین طوفان دزدان دریایی


 

بازی آنلاین طوفان دزدان دریایی یک بازی پرهیجان و متفاوت است. این بازی که جز بازیهای آنلاین نسل جدید محسوب می شود از محیط گرافیکی بی نظیری برخوردار است. شما در این بازی نقش یک دزد دریایی را دارید که در دریاها به انجام ماموریت های مختلف می پردازید و با دیگر دزدان دریایی مبارزه می کنید. شما می توانید کشتی های باشکوه مختلفی را خریداری کنید و آنها را با انواع توپ ها مرگبار مجهز کنید. فراموش نکنید که در کشتی خود چند نیزه انداز قرار دهید، چرا که ممکن است هیولاهای دریایی به شما حمله کنند. از دیگر جذابیت این بازی این است که شما در این آب ها تنها نیستید و گیمرهای دیگر از سراسر جهان نیز با شما رقابت می کنند. وارد اتحاد های ایرانی شوید و قدرت گیمرهای ایرانی را به جهانیان نشان دهید. کشتی شما در اسکله منتظر شما است!




مطالبی که برچسب نرم افزار كامپيوتر را دارند .

 

لذت گشت و گذار در اینترنت با Maxthon v2.2.9.2246

8,444 بازدید

امروزه اینترنت وسیله شده است که افراد میتوانند تمامی امور خود را با سرعت هرچه تمام تر انجام دهند . برای انجام این امورد میبایست به سایت ها مراجعه کنیم که نیاز به مرورگر وب میباشد . امروزه تنوع مرورگر های وب نسبت به قبل بسیار بیشتر شده است و افراد با دیدی باز میتوانند مرورگر خود را انتخاب و از آن استفاده کنند. اینترنت اکسپلورر , گوگل کروم , اپرا , فایرفاکس , آوانت , … نمونه هایی از مرورگر ها میباشد که امکانات زیادی را برای کاربران خود فراهم ساخته است . ولی هنوز جای مرورگر های دیگر خالی است.
نرم افزار Maxthon نام مرورگری میباشد که کاربران زیادی از آن استفاده میکنند و رضایت کامل دارند . این مرورگر نیز در بازار داغ مرورگر ها تمام تلاش خود را میکند تا تعداد کاربران راضی خود را افزایش دهد و به همین جهت امکانات فراوان بسیاری در نرم افزار خود گنجانده است . از ویژگی های این نرم افزار میتوان به قابلیت زوم ۴۰۰% , قابلیت ساخت Tab , قابلیت تغییر رنگ متون , جستجو در صفحه , بازگشایی صفحات وب با سرعت بیشتر و با کیفیتی هرچه مطلوب تر , و … . و در کلام آخر میتوان گفت این مرورگر جز بهترین و قوی ترین مرورگر های حال حاضر میباشد که افراد میتوانند تجربه نوعی با مرورگری تازه رو داشته باشند . شما میتوانید این نرم افزار قدرتمند را از سایت دانلودها دریافت کنید.

 

Maxthon لذت گشت و گذار در اینترنت با Maxthon v2.2.9.2246

 

 

دانلود + ادامه مطلب


نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







مطالب مرتبط
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید